Aylinsnc 9 haftalık hamileyim idrar yollarımda enfeksiyon oldu doktor üromisin verdi ama mecbur kalmadıkça kullanmayın yazıyor. Kullanan var mı aranızda
tunasmom Aylinsnc üromisin gebelikte rahatlıkla kullanılan bir ilaçtır. Doktorunuzda zaten zararı olsa size vermez 🌸
Deryalina- Aylinsnc ben kullandım birçok kez inatçı enfeksiyonum vardı o yüzden doktorun yazdıysa kullanmalısın enfeksiyon daha zararlı bebegine
Aylinsnc Pamuk Doktor hamile olduğumu biliyor ama yinede ilacı verdi benim içim rahat etmedi kullanmadan önce danışmak istedim size. Hamile misiniz sizde
Pamuk Aylinsnc Evet hamileyim.3 4 kez kullandım.Butun ilaçlar da önüne gelen içmesin diye o ibare yazmak zorun da.
tunasmom Aylinsnc Bu kadar pimpirikli olmayın bu kadar sıkmayın kendinizi yoksa gebeliğiniz zehir gibi geçer az rahat olun
Aylinsnc tunasmom evet çok haklısınız doktor düşük riskimin olduğunu söyledi sürekli kanama olan bi hamilelik geçiriyorum 3. Ayımı doldurayım şu tehlikeyi atlatayım rahatlayacağım inşallah 🙏🏼