mina-1723 Kızlar bu kan ilacına basladım 14+2 deyim. Afedersiniz ama büyük tuvaletimde cok fena koku ve koyu renk oluyo dışkı. Yaşayanlar varmı? Tiksindim artık. Düzelecekmi acaba?
Edaacar-ozkan mina-1723 12. Haftamdan beri içiyorum 16 haftadayım değişmiyor devam ediyor mide bulandırıcı ilaç yan etkisiymiş yapacak bir şey yok 😏
Necla280303 mina-1723 ilk ayımdan beri kullanıyorum 28. Haftadayım hala aynı değişmez sanırım alıştım artık normal yani takma kafaya cnm