Linatkgl İlk doğumum olacak sezaryanla 15 gün kaldı sezaryan olunca sütüm hemen gelirmi mama alsamı önlem olarak sütüm hemen gelmezse bebeğim aç kalmasın diye alsam bile hangi mama aliyim
Papatyaa38 Linatkgl hemen gelmiyor benim 3.gun gelmisdi hasdaneden hemen sma mama almanizi isdiyorlar ben biberona alismasin diye şırınga ile vermiştim hemde sık sık emzirdim 3.gun geldi süt
Sumisali_ Linatkgl kişiden kişiye değişiyor bence bu durum benim doğumdan önce bile sütüm akmaya başlamıştı doğumdan sonra da hemen sütüm geldi.Bunun stresine girmeyin bence şimdiden ve oradaki doktorlar ebeler ya da hemşirelerde söylemeden herhangi bir mama süt vb almayın derim.
Yaprakdokumuseverr Linatkgl Doğumdan önce sütüm geliyor tamamen bünye meselesi o yüzden ben hemen emzirebilmiştim. Şimdi de sütüm gelmeye başladı. Sizin hiç gelmedi mi?
EbruBoluKaya Sezeryan oldum hemen geldi sütüm genel anestezili olmuştum 1 saat sonra bebeğimi getirdiler emzirdim 2 aylık olduk hala sadece anne sütü alıyor bünye ile alakalı sanırım herkeste farklı oluyor
Sumisali_ Linatkgl ilk müdaheleyi zaten sütünüz gelmezse orda yapıyorlar daha sonra da size söylerler şu mamayı alın diye ama dediğim gibi strese girmeyin güzel düşünün şuan sütünüz akmıyor diye o an olmayacağı anlamına gelmiyor.Sağlıkla doğsun inşallah bebişiniz 🤲🫶
Baharoloji Linatkgl almayın gerek yok hastanede aç kalmaz verirler vardır en kötü gidin alın derler kendiniz şartlandırmayın sezaryen doğum yaptım odaya çıkınca emzirdim hemen tutturun sizde emzirme Danışmanı çağırın yapamazsanız her hastanenin var
Haticecebrail21 Linatkgl hmn süt gelmiyor benim de ilk sezeryanimdi sütüm akmadi doktorum hipp maması almamızı istedi ilk gün mama ile doyurduk 2 saatte bir önce emziriyorduk çünkü çektikçe süt akacakti sonrasında mama veriyorduk ertesi günü sütüm tam akti