Pol_en Merhaba , normalde bebeğim gayet hareketli içeride çok net hissediyorum ama 2 gündür çok azaldı arada hissediyorum oda çok hafif pıt pıt şeklinde . Korkmalı mıyım gereksiz evham mı yapıyorum bilmiyorum 🙁
Dilara_erc1 Pol_en canım korkma o haftalarda hareket azalması oluyor ben şu an 35. haftamdayım bu haftalarda benim de bebiş hareket etmiyordu yani ediyordu ama çok zayıf bir şekilde sonra tekrardan düzeldi merak etme eğer hiç ama hiç hareket etmezse o zaman doktora gidebilirsin
Ecemnm Pol_en bende aynı böyle bir post açtım 31+1 dün akşamdan beri tekme yok hafif doknus korkuyorm bende :(
Ozlemkaan Pol_en ya 30 uncu haftadan beri bir haftadır benim de öyle normal de zaten kızım sakin ama bir haftadır daha az hareket ediyordu hafif hafif doktor iki kere baktı hiçbir şey yok ama insan endişeleniyor yine de bir iki gündr biraz eskiye dönmeye başladı sanki
Eren3807 Pol_en benimde ayni ve karnımda aşırı sertlik var üç gündür geçmeyen hep sert yumuşama yapmıyor
Pol_en Ecemnm @Eren3807 @Ozlemkaan hepimizde aynı şey olduğuna göre doğaldır bir geçiştir diye düşünüyorum ( yani umarım ) . Bende 18-20 . Haftalarda ki gibi pıt pıt tekmeler oluyor sadece 🤷♀️
Derinnmom Pol_en benimde sürekli hareketliydi 31. Haftada baya azaldı hastaneye gittim normal dedi ama baya azalıyor insan korkuyor sonra düzeliyor canım
Pol_en Derinnmom ya aslında geçenlerde okumuştum bebeğiniz günün çoğunluğunu uyuyarak geçiriyor her an hareket etmesini beklemeyin diye ama işte insan harekete alışınca bi evham yapıyor 🙈 teşekkür ederim 🥰
denizk24 Bende 31+5 teyim, son haftalarda çok hareketli iken iki gündür hareketler azaldı tek tük dokunuşlar halinde geliyor diye korkuyordum, aynı şeyleri yaşamışız 🥹 Allah sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin ..
annneoluyorummm Pol_en merhaba konuyla alakasız ama 1 gün boyunca sürekli tekrar eden karın ağrınız oldu mu acaba? Başka arkadaşlarm da yaşadıysa yazsın lütfen 🌸
ponck-123 annneoluyorummm benim kaç kez oldu ama genelde gaz yapan yiyecekler yediğim zamandı onu farkettim gaz sorunu olunca ağrı yapıyor ya sizde de öyle olabilir
annneoluyorummm ponck-123 anladım. Valla neden oluyor bilmiyorum korkuyor insan. Haftasonu olduğu için doktora da gidemiyorum
ponck-123 Pol_en ay bende de öyle oluyor ya aslında iki gün hareketliyse üçüncü gün azalıyor korkuyorum dr sordum gün içinde saymaya çalış onun altında olmasını istemeyiz bazen on olmuyor ki sürekli de gitmek ne kadar doğru virüs zamanı 🤔
Pol_en ponck-123 benimde hep öyle oluyor ama gün içinde hiç saymıyorum çünkü 10 dan daha az falan sayarsam bu defa da onu dert ederim 😄