smsmzyc 8 ay boyunca özele gıttım ama doğumu doğumevinde yaptım acil durum olduğu için ve çok mennum kaldım gayet ilgililer herşeyle ilgileniyorlar ve çok guler yuzluler boyle olcagını tahmin etmiyordum bengagart menin kaldım. Doktorlardan ersan bey Burak bey ve arzu hanım 3 u benım ıcın mukemmel doktorlar.Eper dogum evini dusunursen sana fikir olsun canım