Merii58 Doğumu başlatacak sancımı getirecek tavsiyeleriniz var kı şunu yaptım geldi falan gibiiii bütün tuşlara basmaya hazırım 😅
hunilimom Merii58 ben ilkinde neler yaptım gelmedi 41 e kadar ama hergun duş merdiven inip çıkabilirsin hatta merdivenleri ikişer ikişer çıkabilirsin squat korunmasız ilişki çay vs hiç yapmadım hurma yaramadı hatta bı ebeye sormuştum hurma yemeyle açılma olsaydı yada çay içerek herkes normal dogururdu demişti 😂😂 ve sakin stres yapma daha vakti var stres her zmaan doğumu geciktirir
metemom_ Merii58 yengem sıcak suyun içinde oturdum demişti 😂😂hastahaneye gitmeden önce bile yapmış çok az bir sancım oldu açılmam fazla oldu demişti
Semra91 Merii58 ben 37+3 deyim bir haftadır karnım belim ağrıyor ara ara sancılarım geliyor dinleniyorum geçmiyor gittim hastaneye bebek kanalda gelebilir ama açılman yok dedi scuat ördek yürüyüşü duş pilates topu herşey deniyorum ama henüz sancılarım sık ve düzenli değil gelmiyor
Merii58 Gamzezeynep1 evet ya kıpır kıpır orda hiç gelesi yok , ananas yiyorum ahududu çayı içiyorum adaçayı falan , amaa ördek yürüyüşü yapıyorum o zaman karnım semsert oluyo sonra geçiyo ördek yürüyüşünün faydası var heralde ama çok yoruyo ya
Gamzezeynep1 Merii58 aynen öyle kıpır kıpır valla ya benim o sertlesmeler baya erken başladı çokta can yakıyor son zamanlarda hareket ettirmiyor valla 😀
Merii58 hunilimom ayy 40-41 e kadar beklemek istemiyorum yaaa istemiyorum ya kesin bizimki 40 dan aşağı gelmez havalar çok soğuk hasta olurum diye korkuylrum zar zor iyileştim zaten ://
Gamzezeynep1 Merii58 valla hayırlısıyla sağlıklı şekilde gelsinler artık dört gözle bekliyorum bende en ufak bir sancı da heyecan yapıyorum ama devamı gelmiyor 😀
Defocuk metemom_ benim ilk doğduğumda hastanede küvete girmiştim ve hem cok rahatlatmişti hemde acılmam olmuştu
melteW Ben de 38/1 ara ara kasıkalrım da ağrım oluyor özelikle ayakta yürürken daha çok hissediyorum inşallah 40 sürmez
busra3316 Bizde 39+3 olduk hala gelen giden yok her şeyi de yapıyorum ama demek ki daha zamanı var gelmesinin😂