Slm kızlar size sorum şu ağlamak bebeği etkilerimi ben alışkanlık olmuş istemesemde.her akşam ağlıyorum ama hıçkırıa hıçkıra her ağladığımıda bebek çok sert şekilde tekme atıyor 3 4 kere ama sonra atmıyor kendime geldiğimde eski hareketlerine devam ediyor stres ağlamak üzgün olmak bebeğide etkiliyor mu