Selam kızlar aklıma takılan bir soruyla geldim enfeksiyon testi yaptırdım enfeksiyon çıkmadı fakat akıntı olarak koyu beyaz yoğurttan daha sulu süt gibi akıntım geliyor günde 1-2 defa bu normal mi herhangi kaşıntı veya kızarıklıkta yok ilk hamileliğim 7+4 üm