Blackatlas Merhabaa arkadaşlar 33+4 yıkama ütüleme yerleştirme kısmına geldik çok şükür. Merak ettiğim bu alt üst takımları askıya mı astınız yoksa katlayarak mı koydunuz? alırken hep askıdaydı ya o yüzden merak ediyorum :)) bilemedim napsam
Eeminekhy Blackatlas ben katlayıp koydum daha küçük olduğu için ve hemen büyüyeceği için askıya asmadim
Blackatlas Eeminekhy Takımının altıyla birlikte mi katlayıp koydunuz yoksa altları ayrı yere mi ayırdınız