Tabi ağrı oluyor, ama hastanede olduğunuz kaç gün kaliyorsaniz mecbur kendinizi yavaş yavaş hep yürüyuş yapmağa zorlayın, yattıkca ağrılar birazda artıyor tabi, ben 10 güne normale dönmüştüm, sezeryan korseleri var o bana çok yardimci oldu ilk kendiniz tek başına kalkmaya zorlaniyacksiniz ama gün geçtikce yavaşca çaba sarf etmeden birşey olmuyor tabki alışıyorsunuz, ben hastanede olunca normal doguranlar benimde normal doğum yaptigimi saniyordu