Acemiiiii şuanda 5 günlük anneyim acil sezeryanla doğum yaptım 39+4 de bebeğim göğüsümü almadı silikon uçla emziriyodum ne kadar emdiğini anlamadığım için takviye olsun diye sütümü sağmaya başladım kaşık biberonla takviye olarak veriyorum arada doymadığını hissedince ilk sağdığımda 3.gündü damla sayıyodum ve seviniyodum yani şuanda malesef dün küveze alındı bebeğim süt götürüyorum hastaneye 3 saat arayla besliyolar ve götürdüğüm süt 3 beslenmeye kadar yetiyor öyle diyolar yani sabırla bekleyin ben çok üzgün olduğu için sütüm gidecek diye çok korktum ama çok şükür arta arta devam etti sadece gün içinde çok süt yapıcak şeyleri önüne koydum sırayla yiyorum içiyorum etkisinide gördüm.