Ardeninannesi Kızlar bizim şimdiden 10 parça eşyamiz oldu görünce dayanamadik aldık sizde ufak birşeyler aldınız mı artık almicam söz verdim kendime 😁🤭
dunyam3105 Ardeninannesi bende alamicam diye çatlıyorum 😀 bi kaybım var benm onun herleyi hazırdı kullanamadık şimdi bunun herşeyi var nasıl durucam bilmiyorum
Ardeninannesi Aysenur01 ben aldım ama korkarak inşallah Allah im kullanmayı da gösterir bı kaybim var ama bende korkuyorum
Tlaytas Ardeninannesi ne çabuk almissin ben 6 aya kadar almayi düsünmüyorum o yuzden hic bebek magazalarina girmiyorum dayanamayip alirim diye 😂
Hulya57 Ardeninannesi daha hic bişey almadik 😂ama 10 haftlıgz cinsiyet i beklyrz suanda hazırda olan mama sandalyemiz yürütecimiz we mobilya tarzinda yatagimiz war
Ardeninannesi Hulya57 hersey varmış bizimde eldiven çorap agiz mendili sırt bezi emzik tulum biberon puset için ince örtü 😁😲🤭
Hulya57 Ardeninannesi arkadaşimin 10 haftalık ken belli olmuş ti cinsiyeti bizimkilerin be zmn belli olcak acaba 😌🤷♀️ Cok merak ediyorum ama içime doğan kız
Ardeninannesi Hulya57 benim içime hiç birşey doğmuyor cinsiyet içinde eheycanli değilim nedense bilmiyorum ikisininde düşündüğüm için galiba 😁
Esra_alevv Bende daha hiç alışveriş yapmadım daha 9 haftalığım bence acele etmeyin cinsiyeti belli olsun iyice sonra zamanla doğuma kadar alınır. 😍😍
Segucay Ardeninannesi 5haftalıkken başladık tutamıyoruz kendimizi ama cinsiyet belli olmadığı için bir şeyler uydurmak zor oluyor iki haftadır tutuyoruz kendimizi🤣cinsiyete göre alalım diye