gzddgn Merhabalar ilk gebeligim merak ve kuşkum çok o yüzden. Bugün 6+2 günlüğüm ama kalp atışı duyulmadı kese ve bebek göründü. Sizlerin ne zaman duyulmuştu arkadaşlar normal mi korkuyorum çünkü
Hilalaktscbk gzddgn Benim doktorum garanti olsun diye 7.haftada bakmıştı onda da çok küçük olduğu için derinden az duymuştuk. Çok şükür şimdi 31 haftalık olduk. Sağlıcakla alırsın inşaallah kucağına 🫶🏻
Yeni1gebelikkk gzddgn bende 6 haftalık iken gittiğimde kese ve bebek vardı kalp atışını duymadım,7+1de duymuştum