iremnur_17 35+5 haftalığım bugün hareketleri çok az çikolata yedim uzandım hep ama aynı toplasam 10 kere hareket etmemiştir ettiğinde de çok yavaş derinden. Yeri daraldığı için mi acaba bilgisi olan var mı?
sedanur4004 iremnur_17 o haftalarda hareketleri azalması normal diyor doktorlar yerleri daraldğı için
merii10 iremnur_17 bende 36+2 yım dünden beri az hissettim icm rahat etmedgi icn acile gttim az önce nst baglandm çok şükür sorun yokmuş sizde su azlığı varsa hareketler azalır ama yne de nst ye bağlanın bnce en azndn stres yapmazsinz
iremnur_17 merii10 son çare duş alıcam duştan sonra da hareketleniyor hareketlenmezse gideceğim dediğiniz gibi en azından stres yapmam