Merhaba.bende 24+5 oldum.kiyafet olarak hersey tamam.besik falanda aldık bir tek battaniye,banyo ve bakım malzemeleri falan kaldı.ogrendigimden beri yavaş yavaş aldım malum hersey zamlaniyor ve toplu almak için birikim istiyor.bu zamanda da birikim zor🙈