imbrosmerve Arkadaşlar hangi arabaları kullandınız, hangi markadan memnunsunuz? Yanıtlarınızı bekliyorummm🌸
Esenha imbrosmerve prego covi, ana kucagi baglanabiliyor 6 kg. Cok hafif, ve cekcekli bavul gibi kapaninca tek elle acilip kapaniyor
Asyaeylul2816 imbrosmerve şöyle diyim dışarı çıkarken yardımcı biri olacaksa eğer travel ve dışarı gezmeye giderken arabanızın bagajı genişse ama ben dışarı markete parka tek çıkarım pratik olsun rahat olsun derseniz kabin boy bebek arabalarını tavsiye ederim hem bagajı ufak olan arabalarada rahat sığıyor
denizalismom Ben yoyko city aldım henüz doğum yapmadım ama arkadaşımın tavsiyesiyle aldım. O çok memnundu.
Busra19s elifodabasi35 prego miostan memnun musunuz genel olarak. Tutma kolu yerden yüksekliği kendimize göre ayarlayabiliriz değil mi sanırım 2 kademeli ve puset oto koltuğu olarak kullaniliyormus ortalama kaç kgya kadar bilginiz var mı?
Gam-ze97 Kızlar ben bebek arabasimi satmak istiyorum puset ile beraber ilgienen olur mu acaba ikisini 3000 e vereyevgim çok az kullandım yeni gibi bayb2go marka ikiside
imbrosmerve Merve171214 travel sistemler ağır oluyo diyolar. ağır mı gerçekten? fazla yer kaplıyor diyorlar bir de.
Neslihankrhmt Merve171214 bende yeni aldım inşallah memnun kalırım siz memnun musunuz sıkıntı yasaadinizmi
Merve171214 imbrosmerve yer kaplamıyor kullanmadığım zaman tekerlekleri silip katlıyorum gardrop üstünde duruyor ağır da değil bana hafif geliyor sürümü de rahat dolmuş vs de kullanıyorum hiç bu zamana kadar bir zorluk yaşamadım ama modle ve markaya göre ağırlık yer kaplama değişiyor sanırım
imbrosmerve Merve171214 anladım teşekkür ederim :) araştırmak lazım işte ya bebek arabası konusu derya deniz
Kardelen12 imbrosmerve r1 aldık ağustos ayında hem kullanışı hemde yer kaplamaması bizim için çok ideal oldu Travel sistemde vardı ama hem ağır hem aşırı yer kaplıyor
imbrosmerve Asyaeylul2816 kesinlikle katılıyorum travel değilde kabin boy alınmalı gibi geliyor bana da, çoğunluğun tercihi bu yönde çünkü