Merhaba arkadaşlar 2 haftadır bebeğim çok güzel hareketliydi resmen durmuyordu hatta 30 32 haftalar arası bebeğin en hareketli olduğu dönemmiş ama dün akşamdan beri küçük sıyırmalar harcı hiçbir şey yok vuruşlar yok resmen dalgalanan göbeğim sert vuruşlardan yatamıyordum eser yok sadece kıpırtı normal mi