elifcicek_07 bende de alerjik astım var 2 kedim var evde, ilk zamanlar sanırım etkileniyorum ama çoğu zaman iyiydim hatta 2.kediyi sahiplendikten sonda rahatsızlığım hiç yok gibi artık. Nemsiz ortamda kötü oluyordum nem makinesi aldık bayağa iyi geldi. Annem astım hastası ilaçlar kullanıyordu onun da eve kedi geldiğinden beri geçti sanki diyor ilaçlarını almıyor şuan. Kedinin tüylerini içine çeke çeke öpüyor şuan maşallah iyi yani. Kendinizi gözlemlemeniz lazım. Bunca zaman size zarar vermediyse bundan sonra çok birşey yapacağını sanmam. Ayrıca alerjik astım dediğimiz herşeyden oluyor sadece kedilere bağlamak saçma