Vegaxx Merhaba 6+3 teyim. Doktor ultrason ile keseyi göremedi vajinal ultrason ile gördü keseyi ama bebeği göremedi.Boş gebelik olabilir dedi. beta istedi 19.541çıktı. Sizce durum nedir?
Yazmelegi_ Vegaxx amik cümlemizinkini inşallah sizinki de sağlıklı gebeliktir biraz daha bekleyin bence