Merhaba kizlar. Kizlar kac haftasinda keseyi gordunuz? Ben dun ultrasona gitdim keseyide gormediler ama hamilelik var kan degerimde cikdi. 1 hafta sonra gel daha 3 haftalik falan dediler. Oglumda gitdiyimde kese vardi bebegi 6-7 haftada gorduk. Shimdi cok endiselendim acaba kese niye yok ki