Merhaba kızlar. 8+3 haftalk 2. Çocuğuma hamileyim. bel ağrısı, kasık ağrısı ve halsizlik var bende. Geçen hafta doktor kontrolüm vardı normal dedi ama bilemedim. Ciddi anksiyete hastasıyım bu durumda beni endişelendiriyor haliyle. Benimle aynı durumu yaşayan var mı ### 🤦♀️