063806 Kızlar etlik şehir hastanesine giden var mı,memnun musunuz? Yada daha önce doğum yapan var mı?
mombarbie_ 063806 gayet memnun kaldım doğum olmadı ama doğum aşamasına kadar geldim Allah razı olsun sancılarını durdurup eve gönderdiler erken haftada dogurucaktim yoksa hastanede de kaldım 2 gün temiz hijyenik ilgililer