Cana_ Veybil 3 kızım var şuan 4. Ye hamileyim eğer buda kız olsaydı kesinlikle aden koymak istiyordum
Sevim__ Veybil Aden arya pek uyumlu olmadı ama ikinizinde gönlü olsun ya içinizde kalmasın Aden arya koyun o zaman 😇🩷