Merhaba güzel annelerimiz. Ben 5 haftalik hamileyim. Hic bir rahatsizligim yok. Bu normalmi?
Ne migde bulantim ne baska bisey.
Sadece yumurtaliklarimda bi agri oluyor, tuhaf bi duygu. Internette biraz okudumda, dis gebelik olabilirmis. Sizde olabilirmi