Merhabalar arkadaşlar bilen annelerimize bir soru sormak istiyorum sağlık probleminden dolayı acile gitmem gerekti doktor korunmadığımız için ilaç vermeden önce betahcg baktırmak istedi ve 8,92 çıktı sonuç reglime dört gün var bu arada bu değer düşükmü acaba korkuyorum da sağlıksız bi sonuçmu acaba