Babe3 Bunu yaşayıp hamile olduğunu öğrenen var mı? Biliyorum kuruma çizgisi oluyor genelde ama önceden yaptığım testlerde çıkmadığı için anlam veremedim üç test yaptım üçünde de sonradan ikinci çizgi beliriyor. Regl günüm dündü. Regl olmadım hâlâ.
Donthappymom Babe3 bende aynı adetin ilk günü yaptım çıkmadı bugün üçüncü günüm test gelirse yapacam dayanabilirsem sabah yaparım sende tekrarla sabah
Babe3 1palyaco bugün yaptığımda ilk başta da ben orda bir şey gördüm ama ben yanılıyorum dedim diğerleri ne kadar sürede oldu bilmiyorum dün yapıp evden çıkmıştım bugün bakma fırsatım oldu
1palyaco Babe3 bende o marka test kullandım . Hem gebelik testini hem ovülasyonunu kullandım . Bence yarın ilk idrar ile tekrarlayın elinizde var ise testiniz . Zaten regl gününüz de geçmiş .
Babe3 Bir de sarıya çalan bir akıntım var regl olucam diye ped koymuştum ona da gelmiş böyle bir şey ilk defa yaşıyorum ne zor işmiş ayol