Vaveylaa_2727 Kızlar buz lazere gıdıyorum ben ayrıca yenı gene olduğumu öğrendım ve 12 seanslık paketımın 8. Seansındayım ama gıtmedım gidemedim emin olmayınca sizce lazerın gebelıkte zararı varmıdır
Hulo2105 Vaveylaa_2727 benim doktorum gidebilirsin dedi ama ben dondurdum 2 seans gitmiştim. Hormonlardan dolayı etki göremem boşa gitmiyim dedim tekrar çıkıyor çünkü. Hem ne de olsa ışın veriyor makine ne gerek var bebeğe de zarar. Güzellik merkezindekiler zaten direkt hiç gerek yok dondurun dedi.
sedanur4004 Vaveylaa_2727 ben güzellik uzmanıyım aslında lazer sadece kıl köklerine giden bir ışındır kanıtlanms bebeğe her hangi bir zararı yok. Ama önermiyoruz sancı vs yapabilir diye ayrıca hormonlar da değiştiği için malesef tam etki etmiyor. Dopum sonrasına ertelemeniz en iyisi olur 😍
YeniGelinMeselesi Vaveylaa_2727 bende 10 seansın 7.seansında hamile kaldığımı öğrendim gittiğim yer dondurdu seansımı doğumdan sonra devam edicez hamilelikte yapılmıyor yani
Papatyaa38 Hamilelikle önerilmiyor maglesef yapılmıyor lazer bende gidiyordum bırakdim mecbur hamile olunca
matmazellayy Vaveylaa_2727 Gebelikte önerilmiyor hormonlar da dengesiz olduğu için bi faydasını da göremezsiniz hakkınızı kullanmayıp sonra kullanın güzellik merkeziyle konuşup
Vaveylaa_2727 Hulo2105 anladım canım benmde kuaförüm ben risk alamam dedı ne olur ne olmaz donduralım istersen dedı bende bılemedım
Vaveylaa_2727 sedanur4004 yaaa dondurayım o zaman paketımi etkısı de olmuyorsa gerı kalan 5 seansı inşallah sağlıkla doğum yaptıktan sonra devam ettireyim
1palyaco Vaveylaa_2727 doktorunuza danışmalısınız o daha iyisini bilir. Gebelik olduğu durumda lazer seanslarını donduruyorlar zaten daha sonra da tekrar gidebiliyorsunuz .