Rhk1 merhaba adetin 3 ya da 5. Günü başlıyorlar tedaviye 7. Gün beşli geç olabilir. Bence bir sonraki ay başlayın.
Klomen içiyorsunuz doktorun söylediği dozda günde 2 tane ya da 1 tane. Yumurtalık takibi yapıyorlar 16 -20 ml geldiğinde çatlatma iğnesi veriyor. Ertesi gün aşılama için çağrıyır. Ama bende ilk ay sadece ilaç kullan dedi. Belki ilaçla tutar aşılamaya gerek kalmaz demişti. İlaçla tutmadı bu ay aşılama yaptık bakalım hayırlısı