FatmAli0163
Merhabalar öncelikle geçmiş olsun
Az önce okudum da sizin kan grubunuz 0 + imiş.Bebeginizin kan grubu nedir?
Benim 0 + Eşim A+ kızım ise babasının kan grubunu almış.O yüzden sarılık oldu.
Anne ve bebek arasinda illaki anne negatif kan gruplu olunca kan uyuşmazlığı olmuyor
Kan uyuşmazlığı iki tür 🌸