Bende sizin gibi 38 oldum yorgunluk halsizlik var sürekli birde yüzüm gözüm ayaklarım şişmeye bailadı doktor salı gel çatı muayenesi yapacam dedi ama ben biraz endişeliyim. Bizim çocuğunkafası önden gidiyor 3 hafta kadar normal doğum olmayabilir dedi ama bilemiyorum