Peki cam mi aldınız yoksa silikon mu ? O konuda da tereddut yaşıyorum ben 🥺 küçüğü cam, büyüğü silikon mu alsam acaba? Nasıl olsa küçüğü o tutamayacak ilk 3 ay. Ama diğeri hafif diye bebek tutacak o yüzden camı tutamaz gibi düşündüm doğru mu düşünüyorum anneler? İlk bebeğim ve çok tecrubesizim de