sna44 bence artık mart ve nisan ayı geçiş mevsimi olmaktan çıktı. Ocak bitiyor ve kış tam anlamıyla gelmedi. Yani serin olacağa benziyor. Ki geçen senede haziranda bile havalar yağmurlu, yağışlıydı. Çok sıcak bir iklimde yaşamıyorsanız; benimde mart sonu nisan başı olacak hastane çıkışlarını uzun aldım, üstüne giydirebilmek için yelek aldım. İçine uzun kollu zıbın, patikli altlar aldım. Sweat tarzı üst alt aldım yani kısacası zaten yeni doğduklarında bizden bir kat kalın giydirmeliyiz bence sizde biraz daha uzun kollu, yelek vs almalısınız ben şahsen öyle yaptım😊