11-11 sizi anlıyorum zamanı kendinize de bebeğinize de zehir etmeyin🫶🏻
Ben işte antibiyotik, enfeksiyona karşı iğne ilaç falan kullandım doktorun önerisiyle 1 haftada geriledi. Doktor bana grib olmamaya bak dedi, çok dikkat etmek gerekiyor. Zaten en fazla erken haftalarda korkuyor doktorlar, hafta yüksek olanlarda pek korkulacak bişey çıkmıyor. Bizim de haftalarımız yüksek maşAllah. Siz gribe falan yakalanmamaya özen gösterin çünki o da bir etken🙏