Saki02 ben hemşireye verilecekleri koydum iç zıbındır takımları eldiveni çorabı sonra yedek kıyafet aldım 2 adet zıbın aldım 3 tane yine çorap aldım ağız mendili koydum 2 tane alt açma bezi aldım 1 paket bez aldım 10 tane falan (bezden 1 tanesini hemşireye verilceklerin içine koydum)kendime iç çamaşırı aldım külot aldım 3 tane,emzirme sütyeni 2 tane aldım,lohusa pedi koydum 1 paket,kullan at külotta aldım 5 li,çorap aldım,1 tane yelek aldım kendime 2 takım lohusa pijaması koydum,çöp poşeti aldım kirlileri koymak için terlik aldım kendime ayrıca 1 tane yedek bebek için battaniye aldım.Kendim için diş fırçası, el-yüz kremi ,rimel,dudak balmı koydum bir tanede roll on aldım.