Serfes1 Arkadaşlar merhaba 27 haftalık hamileyim karnımda çok büyük değil aslında ama son 2 gündür azıcık bir şey yesem nefessiz kalıyorum karnım sert patlayacak gibi karın ağırlarım da oluyor acaba nedir sizde de var mı korkuyorum sancı falan olmasın bu
Zeehraaaa Serfes1 bende 26 haftalıgim tuvalete çıkamazsam gaz sorunu olursa bide çok yemek yersem oluyor karın sertleşiyor . Zaten bebek bu haftadan sonra hızlı büyüyor normaldir gerilmesi falan alan daralıyor bebek büyüyor allah yardımcımiz olsun cnm
aslhnkrts9 Serfes1 aynıyız benim normalden gelen nefes darlığımda var az ve sık yiyorum ilk başlarda ölücem sanıyordum kalbim hızlı attıkça aklım gidiyordu sonra alıştım artık en zor döneme doğru gidiyoruz