[silindi] 19+2 yim.doktor bebek biraz aşağıda ,çok ağır kaldırma dedi.bu durumu yaşayan var mı sonra yer değiştiriyor mu yoksa hep böyle aşağıda mı gidiyor.ne yapsam bilemedim.
Wera [silindi] benimkide hep aşagıda dha ağır geçiyor hamilelik hep çıkıcakmış gibi baskı hissedeceksin haftası ilerledikçe ben 32deyim yürüyemiyorum hemen kitleniyorum
aslhnkrts9 [silindi] benimki de öyleydi şuan yukarı çıktı büyüdükçe bu süre de ben sürekli yattım evde hiç bi iş yapmam yasaktı
umutsmom20 [silindi] şu anda 27 haftadayiz ama 24. Haftada başı aşağıdaydi doktor herhangi bir uyarıda bulunmadi sadece döner daha dedi ama bence hala orda duruyor çünkü hem tekmeler göbek deligimde hala hem de aşırı çiş sorunumuz var 😬
[silindi] Wera senin de mi bu haftalarda aşağıdaydı.demekki zor geçecek olsun ya neyseki sen haftana gelmişsin az kalmış inşallah sağ salim kolaylıkla al kucağına.
Zeehraaaa Bende yorulunca aşağıya iniyor onun dışında yukarida hep. Göbek deliğinin orda sağ ya da sol kasıkta
[silindi] Wera doktor bana aşağıda oldugununağır kaldırmamam gerektiğini söyledi ama riskli vs demedi.ilişki yasak da demedi ben de sormayı unuttum.numara da yok.napsam bilemedim.sizde de yasak mıydı
aslhnkrts9 [silindi] evet benimki olması gerektiğinden de aşagıdaydı başını da oraya sıkıştırmış öyle duruyordu bir buçuk ay sonra ilaçla ve dinlenmeyle yukarı döndü birde stres kesinlikle yapmayın çok etkiliyo bana ev işlerinş ve ilişkiyi yasaklamıştı doktorum sadece wc ve yemek için kalkıyodum bide buna ek rahim ağzı uzunluğu da kısalmıştı benim bu süreçte ama çok şükür geçti
[silindi] aslhnkrts9 bana sadece aşağıda ağır kaldırma dedi o kadar.riskli vs demedi hiç ama sizinki baya zorlu geçmiş ama geçmiş çok şükür.bundan sonrası için de kolay geçsin inşallah
aslhnkrts9 [silindi] güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim inşallah sizinde sıkıntısız devam eden bi süreciniz olur Allahın izniyle sıkmayın canınızı