GMZ355 bizdede aynı durum söz konusuydu hatta 36.cı haftasında plesentada yaşlanma olduğunu öğrendik erken alabilirim dedi beslenmesi artık yavaşlayacak dedi 37 de almamaya karar verdi 38 de doğacak zaten o yüzden hiç moral bozmayın bir şekilde herşey yoluna giriyor🌸