ozlemcebecci38 30 haftalık hamileyim 27. Haftamda erken doğum riskim olduğunu öğrendik doktor evde yatman lazım dedi heyet raporu verdi 1 ay. Bu 1 ay maaşım yatarmı benim paramı alabilirmiyim daha önce yaşayan varmı ?
Leylaas ozlemcebecci38 heyet raporunda maas yatar mesleginiz ne mesela ogretmenseniz maas yatar ama ek ders yatmaz
Siyahkelebek422 ozlemcebecci38 eger kamu çalisani iseniz kesilmeden maas yatar, ozel sektor ise genelde maastan kesilip daha sonra sgk odemesi alirsiniz e devletten gozukur biraz daha sonra yatar
denizalismom ozlemcebecci38 memursanız kamu da normal çalışıyor gibi maaşınızı alırsınız. İşçi iseniz özel veya kamu da. SGK tarafından ödenir. Rapor bittikten 5 -10 gün içinde yatar.