ayse68_ Arkadaşlar gecen hafta kese gözükmüştü bu hafta gittim bşr kese daha oluşmuş biri 5+5 diğeri 4 haftalık 2 hafta sonra gel garanti olsun ikisinindr kalp atışlarını duyalım dedi doktor tecrübelerinizi paylaşır mısınız