tugce1239 kızlar merhaba, son adet tarihim 2 aralık. bugün tam 7 haftalık hamileyim. bugün doktor kontrolüne gittik. 6+2 lik bebek göründü. sizce normal mi, bir problem olur mu?
amayinedeiyiilerledim tugce1239 6+2 yani 7nin içindesiniz💐 ayrıca 2 haftaya kadar olan sapmalar çok da önemli değil 🤗
SeLyy tugce1239 benimde sat 2 Aralık aynıyız . Ben salı gün gittim 6+3 düm . Kese göründü kalp atışı için 10 gün sonra gel dedi . Siz duyabildiniz mi
br2023 tugce1239 bende 7+1 oldm daha doktora gitmedm bir hafta daha geçsin kalp atışına fln da bakarz bakalm bizim ultrasona göre ne kdr oluyor
Yildiz_20 tugce1239 bende Kasım 28 son adetim sizinle aynı hafdadayım 6+3 nasıl oluyor 5+5 gitmişdim kese var bebek yokdu bir hafdaya tekrar gel dedi sizde adet kaç gün sürüyor
tugce1239 amayinedeiyiilerledim normalde 7 hafta olması gerekirken 6+2 gelişimi diye söyledi korktum bende biraz
tugce1239 SeLyy kalp atışı var ama duymak için 10 gün sonrayı bekleyelim dedi. hemen kalp atışı için rahatsız etmeyelim zarar vermeyelim dedi
Gulklcc tugce1239 merhaba ben de şuanda 6+3üm dün doktora gittim vajinal muayene yapmasına gerek kalmadan kese ve kalp atışını gördük
amayinedeiyiilerledim tugce1239 ultrason cihazına göre değişir. Benim Aynı gün 17 ve 18 haftalık ölçüldü farklı cihazlarda. O yüzden takılmayın. Sizinkinde de Çok çok bi fark yok emin olun. ☺️
Esrashshshssh tugce1239 benimde sat 10 Aralık doktora kaç haftalik dedim 4 bucuk 5 dedi ama normali 5+6