Rabiakltk5 Sizce enfeksiyon mu kaptım 3 gündür ağrıyor yürüdüğümde uzandığımda Orda bi ağrı olduğunu hissediyorum hatta bacağıma kadar atıyor normalmi sizce
Ozgurgok Rabiakltk5 bende serklaj oldum. Enfeksiyon olabilir. Daha önce başka bir doktora gidebiliyorsanız gitmenizi tavsiye ederim.
Rabiakltk5 Burcucablog endol verdi ama sadece 1 gün kullan dedi enfeksiyon için mi o kullanmaya devam etsem bi sıkıntı olurmu acaba
Burcucablog Rabiakltk5 doktorunuz ne kadar dediyse o kadar kullanın ama numarası varsa bı sorabilirsiniz bende serklajlıyım sıkıntısı bir hafta içinde geçiyor
Ys20 Burcucablog Rabiakltk5 endol sancı kesmesi sancı olmaması için bende serklajdan önce bı sefer sonra bı sefer kullandım ama iki farklı antibiyotik vermişti enfeksiyona karşı
Rabiakltk5 Burcucablog maalesef numarası yok devlet olduğu için perşembe randevum var ozamana kadar inşallah bişey olmaz
Ozgurgok Rabiakltk5 geçirmedim çok şükür ama doktorum enfeksiyonda ağrın olur demişti kasıklarına hafif elinle bastırınca hissedersin gibi bi şey demişti dikiş ilk atıldığında. Ondan kan idrar tahlili vermek önemli enfeksiyon için.
Rabiakltk5 Melekabdullah dayanamadım bitane içtim inşallah geçer bi zararı olacağını düşünmüyorum sürekli kullanmak zararlıymış çünkü bebeğin suyunu azaltabiliyormuş
Melekabdullah Rabiakltk5 agri kesici vs vermedimi ben serklajdan sonra antibiyotik agri kesici kullandim en azinda parol icebilrsiniz
Rabiakltk5 Melekabdullah parol enfeksiyona iyi gelirmi bilmiyorum endol içtim bende inşallah bişey olmaz yinede korkuyorum
Ozgednc Rabiakltk5 benim doktorum prof perinatoloji doktoru. O bana asla aksatmadan endolu kullanacaksın dedi 4 kere. Yani ileriki haftalarda suyu azaltma olayı oluyormuş. Endol kasılma ve ağrı kesici bir ilaç bence mucizevi bir şey. Siz bilirsiniz gene de.Devlet doktorları biraz rahat davranıyorlar hastaya göre tedavi şekli uygulamiyorlar genelde. Genel bir uygulama yapıyorlar
34377824 Bende serklaj oldum 27. Haftamda endol, progestan, ve antibiyotik hap verdi kullandım bitene kadar
Rabiakltk5 34377824 buarada geçmiş olsun 27. Hafta baya riskli bi haftaymış o haftalarda atıldığını bilmiyordum
Buse80 34377824 canm 27. Haftalarda Serklaj riskli diyorlar bende 4 gün oldu olalı 26 da oldum bi sıkıntı yaşadın mı ben çok korkuyorum kasiklarima ağrı giriyor hala ve sarı akıntı geliyor
Melekabdullah Rabiakltk5 6 saat degil gunde ik defaydi sanirim ama benm agrim cok olmadi ben belki bi kere kullandim
Rabiakltk5 Ozgednc benim gittiğim doktor da uzman perinatoloji doktoru oda aynı şekilde söyledi 4 kere yani 1 gün tek kullanacaksın dedi ama ağrım var mecbur bitane içtim
Ebruli_08 Rabiakltk5 canım endol kasılma için ağrı kesici değil doktoruna sormadan içme bence endol enfeksiyonu felan kesmez Randevunu pazartesiye alma şansın yok mu İlk haftalarda batma çok normal çünkü Serklaj işlemin daha yeni vücut o ipe alışmaya çalışıyor
34377824 Buse80 evet ama riskin sebebi dikişlerin tutmamasından dolayı çok şükür 32. Haftaya geldim inşaAllah seninde büyür biraz daha bol bol yat dinlen. Bende akıntı olmamıştı hiç sarı akıntı enfeksiyon falan olabilir doktoruna danış istersen ama kendini korkutma rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin