Gebeliğin başlarında çok çok normal kabul edilen bir şey hormonlarınızın değişmesi ile birlikte halsizlik, uyku hali en sık karşılaşan durum.. bende gebeliğimin ilk aylarında kusma bulantı koku hassasiyeti hiç olmadı günün yarısında uyuyordum hep sabah kalkıyordum kahvaltımı yapıp geri uyuyordum saat 4-5 e kadar eşim geliyordu akşam yemeğimizi yiyorduk 7-8 gibi birdaha uyuyordum birdahaki sabaha kadar 1-2 ayım böyle geçti.. uykudan kendimi alamıyordum ama tabiki zamanla geçiyor endişe etmeyin 😊