Sadece ilk üç ay geç başladığım için bir buçuk ay folik asit kullandım 12. Haftada bitti sonra yeni vitamin verdi içinde folik asitte vardı balık yağı filan çok kötü kokusu büyük tutamıyorum bir tablet bitirdikten sonra içmeyi bıraktım 18 haftalık oldum şuan naomam lazimm