Selam kızlar,
İdrar testinde üst limit 0,08 g iken bende 0,17 g protein çıktı. Tansiyonum normal, ödem va gibi sorunum yok. İnternette baktığımda hep 24 saatlik idrarda 0,3 g ve üzeri yazıyor ama benim sonucum tek bir seferlik verilen idrar. Bu gebelik zehirlenmesi için bir gösterge midir? Randevum 2 hafta sonra eğer böyle bir risk var ise hemen bu hafta gideceğim.