Dynbfofrt 34+1 bugün kontrolümüz vardı nst de sancı falan yok ama çok sertleşiyor özellikle akşam yemeklerinden sonra beni korkutuyor 🤦🏼♀️ onun dışında 32-33. Haftalarda doğrulurken kasık ağrım var gibiydi şimdi geçti. Sırt ağrım oluyor aşırı tedirginim bi sorun olmamasına rağmen erken gelmek ister diye ödüm kopuyor 🥹