Mimmm Efnan-77 Dyson v 15 kullanıyorum çokta memnunum annemin kablosuz Philips var şuan onlar aldıklarına pişman gırgır gibi diyor ama eğer uygun fiyat arıyorsanız eğer kacherin urunleride çok güzel tavsiye ederim
MasalAlparslanMom Efnan-77 onvo var bende a11e geldi aldim . Memnunum ama nette fiyatı benim Aldigimin yarisi kadar daha yüksekti
basinci- Efnan-77 ben philips speedpro max aqua Plus Xc8349/10 kullanıyorum çok memnunum ama bunun üst modelleri de onlar daha güzel ve kullanım alanı daha çok
Sadeceanne2 Efnan-77 rabbim en güzelini nasip etsin canım benim bosh ve Philips geçen. Öneriyorlar dı. Ben doğum hediyesi istedim. Aldı benim herif zam gelmeden önce Çok güzel çekiyor. Taksite de bağladı. Ödüyor
Yaprakdokumuseverr Efnan-77 annem Philips aldı bi süre iyiydi sonra çekmemeye başladı bende böyle bişeye para vermektense dyson v11 aldım ille en yükseğine gerek yok ama dyson bu işin hakkını veriyor. Teyzemde v8 var ikimizde aşırı memnunuz.
Maya_arya Bosch kullanıyorum 8. Serisi su an için memnunum bi kaç ay oldu alalı tüm eve yetiyor şarjı orta ayarda kullanıyorum son güce alınca kolu ağrıtıyo çekim gücü fiyatı diğerleri kadar pahalı değil en azından