Gizmoo Kızlar pazartesi sabah sezaryene alınacağım. İlk hamileliğim çok heyecanlıyım. Önerilere açığım neler yapmalıyım gaz için, süt gelmesi vs için
Serapjjj Gizmoo canım ilk ayağa kalkarken biraz zorlanacaksn yere çok bakarek kalkma hafif kafanı kaldırarak kalkki başın dönmesin
Serapjjj Gizmoo zaten hemen bişi yiyemeyeceksin âşama aşama gidiyolar, yan yatıp bacaklarni hafif büküp gazını böyle kolaylikla yaparsn yanında kahve bulundur başın ağrıyabilir doktor onay verdikten sonra icebilirsin
KadersizMelek Gizmoo hadi bakalım hayırlısı olsun inşallah sağ salim sağlıklıca kavuştursun bebeğine Rabbim doğum hikayeni de bekliyorum, yanlış hatırlamıyorsam sende Gazi hastanesinde yapacaksın. Detaylı yazarsan sevinirim,30 ocağa da ben gün aldım
karaguzelirem_ Doğum yapmadım ama bende sezaryen düşünüyorum burda okuduklarım kadarıyla bol su bol kahve (nescafe gold olanından) tüketmeniz baş ağrınızın olmamasını ve narkozu çabuk atmanızı sağlıcak ilk kalkarken direk karşıya bakmanız asla ayaklarınıza bakmamanız lazım başınız dönüp tansiyonunuz düşebilir bol sıvı almanız lazım komposto özellikle erik üzüm fark etmez kayısı hoşafını gaz çıkartma konusunda çok öneren var gazınızı kolay çıkarmanıza yardımcı oluyormuş süt gelmesi için bol bol emzirmek pompa aldıysanız pompa ile sağım yapmak girebilme imkanınız varsa hastane de kalırken sıcak duş almak ve duş esnasında göğüslerinize masaj yapmak süt kanallarını açarak sütünüz gelmesini sağlıyormuş Hurma kuru incir gün kurusu dut kurusu petibör bisküvi rezene çayı dereotu inanılmaz süt yapan şeyler dut kurusunu suda kaynatın suyunu için ilk etapta.. benim bildiklerim bunlar şimdiden hayırlı doğumlar diliyorum inşallah sağlıklı bir şekilde kavuşursunuz evladınıza.. benimde şubatın sonunda doğumum bizlere de dua edin..