Ay3 Merhaba hanimlar serllajli oldugum icin erken dogum riskim var diye jilet yaptim genital ve koltuk altina, bacaklarima cozum bulamiyorum, agda erken dogumu tetikler deniyor 34+4teyim . Siz bu isi nasil cozuyorsunuz
Cennet_kusum16 Ay3 bana doktorum agdayi yasaklamadi agdayla devam ediyordum ama yatış verildiği için dışarı çıkamıyorum son 2,5 ay artık jiletle halledicem
gizem050601 Ay3 Ben bacaklarıma hep ağda yaptım özel bölge için cesaret edemedim kasılmam olur diye onu da pazartesi doğumum var diye birkaç gün önce yaptırdım hiçte bir sorunla karşılaşmadım çok şükür 🤗
nb- Ay3 ben de 34üm. Şimdiye kadar çok çıkmadı ama nadiren de olsa jilet kullandım. Ama sezaryen olcak benim dr gün vetince 1 2 gün önceden ağdaya gitmeyi planlıyorum ani bi durum olmazsa. Ani bi şey olursa diye de hastane çantama jilet koyucam bi tane en kötü ameliyatı beklerken 2 dk hallederim orda diye. Ama kollarına ve bcaklarına ağda yapabilirsin orlar da boşuna daha erken çıkmasın bi ağda yapsan 1 aya kadar götürür zaten bacak ve kolların
Cennet_kusum16 Ay3 hayır evdeyim. Rahim ağzı kısalığı sebebiyle serklaj var. Serklaja baskı yapmaması için yatış verildi.
Cennet_kusum16 Ay3 doğum tarihiniz belliyse zaten her yeri ağda yaptırın doğum sonrasıda uzunca bı sure rahat edersiniz.
nb- Ay3 önceki doğumum da sezaryendi bi de bebek biraz aşağıda duruyo. Riske atmak istemedik biraz zorlanabiliyomuş bebek aşağıdayken