_06ogretmenanne Herkes erkek bebek çok geç gelir diyip duruyor, erkek bebek anneleri normal doğumla kaçıncı haftada aldınız bebişleri kucağınıza 😄
Ckdsakgl _06ogretmenanne ilk oplum tam 40+0 da normal doğdu doktorum hesapladığı doğum tarihinde dünyaya geldi ikinci oğlumu beklıyorum bakalım o ne zaman gelecek sağlıkla alın kucağınıza
Fatmanuray_0610 _06ogretmenanne bana da kayınvalidem erkek tam vaktini doldurur öyle gelir diyo ama bilemedim 😁36dayım bende bakalım nasıl olucak sancı yok bişey yok doktorum 18 Şubat dedi doğum için hayırlısı 😁🥰
_06ogretmenanne Fatmanuray_0610 Bende 35 olacağım yarın. Benim kayınvalidem de eşimi 42 haftayken falan doğurmuş🫠🫠 Sağlıcakla alalım kucağımıza insallah
Nnoktaa _06ogretmenanne tam 38’de hiç beklemediğim zamanda bir gece ansızın çıkıp gelmeye karar verdi 😂
hasretsisman Kız bebek de erken gelir derler 39 haftalık oldum gelen giden yok 😅 Her bebek ne zaman geleceğine kendisi karar verir 💖🌸
Bitutampapatya _06ogretmenanne ılk oğlum 34 havftads geldi bu oğlumda 35 haftada gelmek ıcın sabırsız 🫣🤣