Nehas merak etme hepsi geçecek bitecek we bebişini kucağına aldığında unutacaksın. En kötü en en kötü ihtimal 9 aya herşey doğumla geçecek böle düşün. Kalıcı değil sende bu durumlar. Hemşire bana demişti ki bak hiç unutmuyorum. Aşırı midesi bulanan biri bulantısı kesilmiş ultrasonda bakmışlar kalbi durmuş bebeğin. O gelişirken sende bulantı oluyor. Bana demişti ki bulantına sewin bebeğinin çok ii olduğunu gösteriyor. O kadar şaşırmıştım ki bu lafa 😂 kızmıştım da kolay mı buna sevinmek die ama eline bir al kokusunu bir duy herşeye değermiş diyeceksin.